محصولات فروشگاه

لیست پیغام ارورهای کنسول پلی استیشن 4 و راه حل برطرف کردن خطا

در موارد مختلفی چه در هنگام انجام بازی و یا خرید از استور پلی استیشین قادر به انجام کار مورد نظر نخواهید شد و در جواب آن فقط یک کد دریافت می کنید که در این مطلب به توضیح تعدادی از ارورهای متداول می‌پردازیم.

هر ارور شامل دو قسمت است که قسمت اول آن به صورت حروف انگلیسی است که هر کدام از آنها معنی خاصی دارد:

  • E : مشکل خارجی که مربوط به خود دستگاه نمی‌شود (External)
  • SU : مشکلات مربوط به آپدیت نرم افزاری (Software Update)
  • WB : مشکلات مربوط به صفحه مرورگر (Web Browser)
  • NP : مشکلات مربوط به سرور شبکه‌ (Network Server)
  • NW : مشکلات کتابخانه‌های شبکه (Network Library)
  • WV : مشکلات نمایش وب (Web View)
  • CE : دیگر مشکلات

در ادامه به توضیح و نحوه رفع چند ارور پر استفاده می‌پردازیم:

NW – 31201 – 7

مشکل اتصال به شبکه که می‌تواند از سرورهای یک بازی یا سرورهای اصلی خود سونی باشد. ابتدا مطمئن شوید سرورهای خود بازی متصل هستند و در صورت وصل بودن از Setting به قسمت Network رفته و گزینه تست را بزنید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.

WV – 33899 – 2

مشکل اتصال به شبکه PSN. ابتدا از طریق این لینک مطمئن شوید شبکه فعال می‌باشد و در صورت فعال بودن از اتصال دستگاه خود به اینترنت مطمئن شوید.

E – 8200013A

عدم اتصال به سرور PSN. همانند ارور قبلی از فعال بودن شبکه مطمئن شوید و در صورت وصل بودن به احتمال وجود ترافیک بالا در زمان دیگری تلاش کنید.

CE – 33987 – 0

مشکل اتصال به اینترنت. پس از گرفتن تست و مطمئن شدن از وصل بودن دستگاه به اینترنت در صورت ادامه این ارور مودم خود را ری استارت کنید.

NW – 31374 – 8

تایم اوت کانکشن. تنظیمات فایروال مودم خود را چک کنید و مطمئن شوید پورت‌های 3478 و 3479 باز هستند. اگر نحوه تغییر این تنظیمات را نمی‌دانید با شرکت اینترنت خود تماس بگیرید.

E – 802000113

عدم امکان تایید کد گیفت کارت. در زمان دیگری تلاش کنید و در صورت ادامه داشتن این مشکل باید از طریق این لینک به قسمت ساپورت پلی استیشین مشکلتان را گزارش کنید.

WC – 40360 – 3

مشکل استور پلی استیشین. تمامی محتوای سبد خریدتان در استور را خالی کنید و دوباره آنها را اضافه کنید.

NP – 31952 – 0

تایم اوت در اتصال به اینترنت. اتصال به اینترنت شما ضعیف می‌باشد. در صورتی که از مودم دور هستید و از طریق بی‌سیم به آن متصل شده‌اید، دستگاه خود را به مودم نزدیک‌تر کرده و در صورت امکان از ارتباط با سیم استفاده کنید.

CE – 30774 – 1

عدم امکان آپدیت از طریق USB. اگر می‌توانید از طریق اینترنت به قسمت Setting رفته و از گزینه System Software Update دستگاه خود را آپدیت کنید. اگر قادر به اتصال نیستید مطمئن شوید فایل داخل USB سالم است و فرمت حافظه آن FAT32 یا exFAT باشد.

CE–33191–7

دیسک بازی مورد نظر را داخل دستگاه قرار دهید.

CE-32889-0

به دلیل مشکل در اتصال به اینترنت اجرای بازی دچار خطا شده است از اتصال به اینترنت مطمئن شوید.

CE-34788-0

فایل آپدیت مورد نظر صحیح نمی‌باشد. فایل مناسب را دانلود کنید.

NP-34993-8

شبکه PSN موقتا در دسترس نمی‌باشد.

CE-36329-3

مشکل در نرم افزار PS4. مطمئن شوید آخرین آپدیت را استفاده می‌کنید و در صورت تعویض هارد دستگاه از همان هارد قبلی استفاده کنید.

CE-34305-5

مشکل در خواندن اطلاعات هارد. مطمئن شوید آخرین آپدیت را دارید و اگر هارد خود را تعویض کرده‌اید یا از هارد قبلی استفاده کنید و یا از طریق روش صحیح هارد جدید را متصل کنید.

CE-35918-6

مشکل در خواندن اطلاعات دیسک. دیسک را خارج کرده و از تمیز و سالم بودن آن مطمئن شوید.

NP-35000-8

شبکه PSN موقتا در حال تعمیرات میباشد.

E-8200012F

کد گیفت مورد نظر صحیح نمی‌باشد و یا ریجن آن با ریجن آیدی شما یکسان نیست.

E-82000133

کد گیفت مورد نظر صحیح نمی‌باشد و یا تاریخ آن گذشته است و یا زمان استفاده از آن هنوز نرسیده است.

CE-35287-5

شبکه PSN موقتا در دسترس نمی‌باشد. لطفا بعدا تلاش کنید.

SU-35931-1

به دلیل مشکل در اینترنت فایل آپدیت به درستی دانلود نشده است.

CE-35486-6

دیسک مورد نظر سالم نمی‌باشد و یا فرمت آن توسط دستگاه پشتیبانی نمی‌شود.

CE-30784-2

دستگاه قادر به شناسایی USB نمی‌باشد. در صورت سالم بودن USB آن را از طریق کامپیوتر دوباره فرمت کنید.

CE-33945-4

مشکل در اتصال به شبکه.متصل بودن به اینترنت و فعال بودن سرورهای PSN را بررسی کنید.

CE-35489-9

محتوای دیسک مورد نظر به دلیل عدم امکان پخش آن در ریجن دستگاه شما قابل پخش نمی باشد. (مختص دیسک های بلوری غیر بازی )

E-82000134

محتوای درخواستی شما برای ریجن آیدی شما قابل دسترس نمی‌باشد.

E-82000168

به دلیل ترافیک بالا در شبکه PSN در حال حاظر اتصال به آن در دسترس نمی‌باشد.

NW-31205-1

مشکل در اتصال به اینترنت. از طریق تست شبکه از اتصال خود مطمئن شوید و بررسی کنید دستگاه دیگری حجم زیادی از باند اینترنت شما مصرف نمی‌کند.

CE-34335-8

دستگاه قادر به پیدا کردن هارد دیسک نمی‌باشد. از اتصال آن به دستگاه مطمئن شوید.

NP-31739-3

دستگاه در حال دانلود فایل آپدیت می‌باشد. تا پایان دانلود و نصب منتظر بمانید.

WS-36812-0

عدم امکان ملحق شدن به پارتی دوستان. از آنها بخواهید تا دوباره درخواست را ارسال کنند.

CE-33676-5

فایل مورد نظر خراب شده است. لطفا آن را پاک کردن و دوباره دانلود کنید.

SU-30696-4

فایل آپدیت خراب می‌باشد. اگر از طریق اینترنت فایل آپدیت را دریافت کرده‌اید دوباره تلاش کنید و در صورت استفاده از USB از طریق اینترنت آپدیت کنید.

CE-33991-5

مشکل اتصال به شبکه.از اتصال دستگاه خود به اینترنت مطمئن شوید و بررسی کنید که آیا سرورهای PSN فعال هستند.

WS-37337-3

آیدی شما موقتا مسدود شده است. از طریق ایمیل مربوط به آیدی خود دلیل آن را بررسی کنید.

WS-37368-7

آیدی شما موقتا بن (مسدود) شده است. از طریق ایمیل مربوط به آیدی خود دلیل آن را بررسی کنید.

NW-31294-9

به دلیل بی ثباتی اتصال شما قطع شده است. مودم خود را خاموش کرده و پس از ۵ ثانیه دوباره روشن کنید و یا به اینترنت دیگری متصل شوید.

NP-31730-4

شما از آیدی خود خارج شده‌اید. با رفتن به قسمت Setting > PSN > Sign In دوباره متصل شوید.

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =